Ақпарат - Қайназар ауылындағы №1 орта мектебі бастауыш мектебімен https://1-kainazar.mektebi.kz/ ru Ақпарат - Қайназар ауылындағы №1 орта мектебі бастауыш мектебімен DataLife Engine Жұмысқа шақыру https://1-kainazar.mektebi.kz/main/112-zhmysa-shayru.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/112-zhmysa-shayru.html admin Mon, 06 Jan 2025 18:08:12 +0600 Жұмысқа шақыру https://1-kainazar.mektebi.kz/main/113-zhmysa-shayru.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/113-zhmysa-shayru.html admin Mon, 06 Jan 2025 18:08:12 +0600 Жұмысқа шақыру https://1-kainazar.mektebi.kz/main/110-zhmysa-shayru.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/110-zhmysa-shayru.html admin Wed, 18 Dec 2024 14:38:03 +0600 Жұмысқа шақыру https://1-kainazar.mektebi.kz/main/111-zhmysa-shayru.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/111-zhmysa-shayru.html
Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарасу  ауылдық округі, Қайназар ауылы, Сарыжазық көшесі     № 7, электрондық пошта  - kaynazar1@mail.ru, байланыс  телефон нөмірі - 8 (72770) 2-40-10

Бос лауазымның атауы: Тарих пәні мұғалімі (16 сағат);    
                                              
Жалақының төлеу мөлшері  – 150 000 теңгеден -300 000 теңгеге дейін
Жұмыстүрі–тұрақты
Оқытутілі - қазақша

Лауазымдық міндеттері:
•    Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.•    Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.•    Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады.•    Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды.•    Электрондыжурналдардытолтырады.•    Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалық жетістіктерін қамтамасыз етеді.•    Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.•    Әдістемелік бірлестіктердің, әдістемелік кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.•    Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді.•    Арнайы (түзету) білім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.•    Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікт іарттырады.•    Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды.•    Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.•    Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.•    Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын орындайды.•    Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.•    Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.•    Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.•    Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
Білугеміндетті:
•    Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы Заңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді;•    Педагогика мен психологияны;•    Пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;•    Оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;•    Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.
Біліктіліккеқойылатынталаптар:
•    Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.•    Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.•    Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.
Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог" (санаты жоқ):
•    Оқу пәнінің, оқу-тәрбиепроцесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын білу;•    Білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;•    Білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;•    Білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;2)"педагог-модератор":
•    "Педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:•    Оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдары пайдалану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болуы;3)"педагог-сарапшы":
•    "Педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:•    Ұйымдастырылған оқу қызметтерін талдау дағдыларын меңгеру, конструктивті және тәлімгерлікті іске асыру, білім беру ұйымдары деңгейінде жекелей немесе ұжым болып кәсіби дамыту басымдықтарын анықтау:•    Қала/өңір деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болуы;4)"педагог-зерттеуші":
•    "Педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:•    Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;•    Педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын конструктивті анықтау;•    облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, Республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);•    Облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);5) "педагог-шебер":
•    "Педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:•    Авторлық бағдарламалары бар болуы және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең автор) болуы;•    Ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;•    Жетекшілікетуді іске асыру және облыс деңгейінде кәсіби бірлестіктердің желісін дамытуды жоспарлау;•    Республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылу немесе облыстық білім беру органдарының уәкілмен бекітілген республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды даярлау.
Қажетті құжаттар тізбесі:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) Осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іспарағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамалары мен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
 5) Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2024жылдың  11-19 тамыз  күндері аралығында жүргізіледі.



Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа села Кайназар №1 с начальной школой» государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»

Алматинская область, Жамбылский район, Карасуский сельский округ, село Кайназар, улица Сарыжазык  №7, электронная почта: kaynazar1@mail.ru, раб.телефон - 8 (72770) 2-40-10
Наименование вакантной должности- учитель историй  (16 часов);
                                                                      
16Размер оплаты труда–  от 150 000 тенге– до 300 000тенге
Тип занятости – постоянная
Язык обучения - казахский
Должностные обязанности:
•    Осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;•    Способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;•    Воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім";•    Использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;•    Составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;•    Проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;•    Заполняет журналы (бумажные или электронные);•    Обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;•    Участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;•    Изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;•    Создает условия для инклюзивного образования;•    Адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями;•    В специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета;•    Организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;•    Участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;•    Участвует в педагогических консилиумах для родителей;•    Консультирует родителей;•    Повышает профессиональную компетентность;•    Соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;•    Обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;•    Осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;•    Заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;•    Прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников.Должен знать:
•    Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", Государственный общеобязательный стандарт образования и иные нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;•    Содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;•    Педагогику и психологию;•    Методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;•    Нормы педагогической этики;•    Требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;•    Основы права и научной организации труда, экономики;•    Основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.Требования к квалификации:
•    Высшее и (или) послевузовское педагогическое или техническое и профессиональное, послесреднее педагогическое образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы, или документ об окончании средней школы с XI педагогическим классом до 1995 года, относящиеся к среднему уровню квалификации;•    И (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет; для педагога-эксперта – не менее 3 лет; педагога-исследователя не менее 4 лет;•    И (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет.Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) "педагог":
Должен знать содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;
Планировать и организовывает учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;
Способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации;
Принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;
Осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся;
Владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применяет цифровые образовательные ресурсы;
2) "педагог-модератор":
Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог", а также:
Использовать инновационные формы, методы и средства обучения;
Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или призеров или победителей олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования, района (города областного значения) в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
3) "педагог-эксперт":
Соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-модератор", кроме того:
Владеть навыками анализа организованной учебной деятельности, учебно-воспитательного процесса;
Конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;
Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района (города областного значения), конкурсов, соревнований на уровне области в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении области, страны (при наличии);
4) "педагог-исследователь":
Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-эксперт", а также:
Владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;
Обеспечивать развитие исследовательских навыков, обучающихся;
Обобщать опыт на уровне области, городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций и организаций образования отраслевых государственных органов);
Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на областном, республиканском, международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
Являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);
Осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района (города областного значения), области (при наличии);
Участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;
Входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования" Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее - Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования) или рекомендованных РУМС при Департаменте технического и профессионального образования (при наличии) (далее – ДТПО);
Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии);
Распростронять опыт работы, используя интернет-ресурсы;
5) "педагог-мастер":
Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-исследователь", а также:
Иметь авторскую программу, получившую одобрение на РУМС при Национальной академии образования имени Ы. Алтынсарина или на РУМС при ДТПО или являться автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, включенных в перечень учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий, утвержденных уполномоченным органом в сфере образования или рекомендованных РУМС при ДТПО или входить в состав экспертов по экспертизе тестовых заданий, учебников, учебно-методических комплексов или являться экспертом чемпионатов WorldSkills или тренером по повышению квалификации педагогов;
Являться призером или победителем республиканских или международных профессиональных конкурсов, или олимпиад или подготовить победителей или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на республиканском или международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в сфере образования;
Являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);
Распространять опыт работы, используя интернет-ресурсы;
Осуществлять наставничество и планирует развитие сети профессионального сообщества на уровне области, республики (при наличии);
Входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского научно-практического центра экспертизы содержания образования или рекомендованных РУМС при ДТПО (при наличии);
Обобщать опыт на уровне республики, участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;
Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии).

Прием документов на участие в конкурсе производится с 11 по 19 августа 2024 года.











]]>
admin Mon, 02 Dec 2024 14:39:59 +0600
Жұмысқа шақыру https://1-kainazar.mektebi.kz/main/107-zhmysa-shayru.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/107-zhmysa-shayru.html admin Thu, 19 Sep 2024 16:59:28 +0600 Жұмысқа шақыру https://1-kainazar.mektebi.kz/main/102-zhmysa-shayru.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/102-zhmysa-shayru.html admin Mon, 19 Aug 2024 17:44:19 +0600 Ағылшын тілінің апталығы https://1-kainazar.mektebi.kz/main/101-aylshyn-tln-aptalyy.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/101-aylshyn-tln-aptalyy.html ]]> ]]> admin Wed, 17 Jan 2024 22:12:00 +0600 Жетекші мектеп https://1-kainazar.mektebi.kz/main/100-zheteksh-mektep.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/100-zheteksh-mektep.html Жас мамандарға білім платформаларын тиімді қолдану оқу сапасын жақсарту кепілі екендігін атап айтты. Семинар соңында жетекші мектеп үйлестірушісі Алимова Ильмира  жетекші мектеп  қызметі мұғалімдердің бірін-бірі үйрететін және бір-бірінен үйрену жағдайын қолдайтын кәсіби орта құруға негіз болып отырғандығын атап айтты. Еңбекшіарал ОМ ДОІЖО орынбасары Қалтаева Анар семинардан алған ақпараттардың маңыздылығына тоқталып, пікір білдірді. Қатысқан жас мамандар семинардың өздері үшін өте тиімді тәжірибе алаңы болғанын айтты.
]]>
Жас мамандарға білім платформаларын тиімді қолдану оқу сапасын жақсарту кепілі екендігін атап айтты. Семинар соңында жетекші мектеп үйлестірушісі Алимова Ильмира  жетекші мектеп  қызметі мұғалімдердің бірін-бірі үйрететін және бір-бірінен үйрену жағдайын қолдайтын кәсіби орта құруға негіз болып отырғандығын атап айтты. Еңбекшіарал ОМ ДОІЖО орынбасары Қалтаева Анар семинардан алған ақпараттардың маңыздылығына тоқталып, пікір білдірді. Қатысқан жас мамандар семинардың өздері үшін өте тиімді тәжірибе алаңы болғанын айтты.
]]>
admin Tue, 31 Oct 2023 15:04:41 +0600
Жетекші мектеп https://1-kainazar.mektebi.kz/main/99-zheteksh-mektep.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/99-zheteksh-mektep.html


Жетекші мектеп жұмысына  талдау

Әдістемелік алаң

2023 жылдың 30 қазанында  жетекші мектеп жоспарына сәйкес әдістемелік алаң өткізілді. Мақсаты: Білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, кедергілерді табуға, дер кезінде оқу үдерісіндегі олқылықтарды жоюда педагогтерге әдістемелік көмек көрсету болды.        Әдістемелік алаңға  мектебіміздің тәжірибелі мұғалімдері оқу сауаттылығы,   жаратылыстану-ғылыми, математикалық сауаттылық бойынша өз тәжірибелерімен  бөлісіп, практикалық жұмыстарын көрсетті. Іс-шараға 30-дан астам ұстаз  қатысты.Мектебіміздің әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Ж.Е.Шалбаева әдістемелік алаң мақсатымен таныстырды. Оқу жылы басында   EDU тест  оқушылардың білім  деңгейін тексеруге арналған тест алынған тест нәтижесі бойынша олықылықтар анықталғандығын атап айтты. 

 

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Адият Қамбар және ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Кулмурзаева Меруерт  «Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыратын сұрақтар мен тапсырмалар жүйесін құрастыру» (қазақ тілі,  орыс тілі, ағылшын тілі пәндері) тақырыбында өз  іс-тәжірибелерімен бөлісті. Адият Қамбар «PISA: оқу сауаттылығы:мәтінмен жұмыс» тақырыбында таныстырылым ұсынды. Мақсаты:оқушылардың мәтін мазмұның түсіне білуі үшін қолданылатын әдіс-тәсілдерді үйрету, оқу сауаттылығын арттыру. Сонымен қатар  ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Кулмурзаева Меруерт оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру дағдысы мен шығармашылық қабілеттерін дамытудағы белсенді әдістерді талқылап, өзіндік тәжірибелерін ортаға салды.





. 

Қайназар №1 орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Мейрхан Гүландан «Жаратылыстану сауаттылығын дамытудағы тапсырма түрлері» (химия, биология, география, физика пәндері) тақырыбында іс-тәжірибесімен бөлісті. Оқушы тұлғасының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру «Жаратылыстану» білім беру саласы пәндерін оқытудың маңызды компоненті болып табылатындығын атап өтті. Оқушылардың ғылыми-жаратылыстану процестері мен құбылыстарын суреттеу, түсіндіру және болжау біліктілігін дамыту мақсатында  оқу процесін жеткілікті деңгейде түсінулеріне, сонымен қатар білімді бағалау, түсіндіру және тануларына көмек көрсету жолдары мен әдістері бойынша іс-тәжірибе алмасты.



    

    



Математика пәнінің мұғалімі  Ергалиева Асем  «Оқушылардың математикалық сауаттылықтарын арттыру жолдары» тақырыбында  тапсырмалар көрсетті. Математикалық сауаттылық -әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру; дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту; есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру екендігін атап айтты. Практикалық бөлімінде  математика пәнінің мұғалімі Рахметхан Кенжегүл  оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыруда математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану екендігі туралы айтып өтті.  Математика пәні сабақтарында алған білімдерін өмірмен ұштастыруға, оны практикада қолдануға, логикалық есептер шығаруға үйретуге баса назар аудару керектігіне тоқталды. Қатысушы ұстаздарға логикалық тапсырмалар орындатты. Әдістемелік алаң соңында мұғалімдер кері байланыс бере отырып, функционалдық сауаттылықты дамытудың өзектілігін атап өтті.


]]>


Жетекші мектеп жұмысына  талдау

Әдістемелік алаң

2023 жылдың 30 қазанында  жетекші мектеп жоспарына сәйкес әдістемелік алаң өткізілді. Мақсаты: Білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, кедергілерді табуға, дер кезінде оқу үдерісіндегі олқылықтарды жоюда педагогтерге әдістемелік көмек көрсету болды.        Әдістемелік алаңға  мектебіміздің тәжірибелі мұғалімдері оқу сауаттылығы,   жаратылыстану-ғылыми, математикалық сауаттылық бойынша өз тәжірибелерімен  бөлісіп, практикалық жұмыстарын көрсетті. Іс-шараға 30-дан астам ұстаз  қатысты.Мектебіміздің әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Ж.Е.Шалбаева әдістемелік алаң мақсатымен таныстырды. Оқу жылы басында   EDU тест  оқушылардың білім  деңгейін тексеруге арналған тест алынған тест нәтижесі бойынша олықылықтар анықталғандығын атап айтты. 

 

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Адият Қамбар және ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Кулмурзаева Меруерт  «Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыратын сұрақтар мен тапсырмалар жүйесін құрастыру» (қазақ тілі,  орыс тілі, ағылшын тілі пәндері) тақырыбында өз  іс-тәжірибелерімен бөлісті. Адият Қамбар «PISA: оқу сауаттылығы:мәтінмен жұмыс» тақырыбында таныстырылым ұсынды. Мақсаты:оқушылардың мәтін мазмұның түсіне білуі үшін қолданылатын әдіс-тәсілдерді үйрету, оқу сауаттылығын арттыру. Сонымен қатар  ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Кулмурзаева Меруерт оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру дағдысы мен шығармашылық қабілеттерін дамытудағы белсенді әдістерді талқылап, өзіндік тәжірибелерін ортаға салды.





. 

Қайназар №1 орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Мейрхан Гүландан «Жаратылыстану сауаттылығын дамытудағы тапсырма түрлері» (химия, биология, география, физика пәндері) тақырыбында іс-тәжірибесімен бөлісті. Оқушы тұлғасының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру «Жаратылыстану» білім беру саласы пәндерін оқытудың маңызды компоненті болып табылатындығын атап өтті. Оқушылардың ғылыми-жаратылыстану процестері мен құбылыстарын суреттеу, түсіндіру және болжау біліктілігін дамыту мақсатында  оқу процесін жеткілікті деңгейде түсінулеріне, сонымен қатар білімді бағалау, түсіндіру және тануларына көмек көрсету жолдары мен әдістері бойынша іс-тәжірибе алмасты.



    

    



Математика пәнінің мұғалімі  Ергалиева Асем  «Оқушылардың математикалық сауаттылықтарын арттыру жолдары» тақырыбында  тапсырмалар көрсетті. Математикалық сауаттылық -әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру; дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту; есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру екендігін атап айтты. Практикалық бөлімінде  математика пәнінің мұғалімі Рахметхан Кенжегүл  оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыруда математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану екендігі туралы айтып өтті.  Математика пәні сабақтарында алған білімдерін өмірмен ұштастыруға, оны практикада қолдануға, логикалық есептер шығаруға үйретуге баса назар аудару керектігіне тоқталды. Қатысушы ұстаздарға логикалық тапсырмалар орындатты. Әдістемелік алаң соңында мұғалімдер кері байланыс бере отырып, функционалдық сауаттылықты дамытудың өзектілігін атап өтті.


]]>
admin Mon, 30 Oct 2023 14:59:49 +0600
25 қазан Республика күні құтты болсын! https://1-kainazar.mektebi.kz/main/97-25-azan-respublika-kn-tty-bolsyn.html https://1-kainazar.mektebi.kz/main/97-25-azan-respublika-kn-tty-bolsyn.html

]]>


]]>
admin Tue, 24 Oct 2023 05:35:41 +0600